Körsbärsblom


Blowin' in the wind

Nationaldagen idag, så vad passar bättre än ett foto av en flaggstång med... ja visserligen en vimpel men nu hade jag ingen med flagga så ni får hålla till godo ändå ;)


Bus stop

En av busshållplatserna i samhället där jag växte upp.


Körsbärsblom

Jag vet inte vad det är med träd, men jag gillar att fota dem. Speciellt så här års då de slår ut.


Ny design

Nu så har bloggen fått en ny, fräsch design så nu börjar bloggandet på allvar. Bestämde mig till slut för att behålla bloggnamnet för gillade det trots allt. Dessutom så har det tillkommit en ny kategori; Omgjorda.


A cup of life

Passade på att ta en bild när mamma satt ute och drack en kopp kaffe.


The silence

Experimenterade lite i photoshop för ett tag sedan och detta var en av bilderna som blev. Lite kul att man kan göra om en helt vanlig bild och så blir det en helt annan känsla.


Unexpected

Knäppte den här bilden utan att egentligen se hur det skulle bli och tycker ändå resultatet blev rätt bra. Ibland är det dessa foton som man tar utan att tänka för mycket som faktiskt blir riktigt bra.


Akilles

Min ögonsten ♥


I'm back!

Jag har haft bloggpaus i närmare ett år och nu känner jag mig riktigt sugen på att starta upp fotobloggandet igen. Har en hel drös med foton på lager så har till ett antal inlägg framöver. Hoppas ni som följde bloggen innan hittar tillbaka, det skulle betyda så mycket!

Ska ta och fundera lite över ny design och också och förhoppningsvis så dyker den upp under början av nästa vecka. En sak är i alla fall säkert och det är att bloggen kommer få nytt namn: Nettans Fotoblogg!


RSS 2.0